Dlaczego voucher do Rycerska 4 to dobry prezent?
Co obejmuje voucher?
Szukasz pomysłu na prezent?


Wybierz rodzaj vouchera

Uzupełnij dane i opłać zamówienie

Odbierz voucher online lub stacjonarnie

Często zadawane pytania
Czy wykonujecie usługi w ramach Narodowego Funduszu Zdrowia?
Centrum Medyczne Rycerska 4 nie współpracuje z Narodowym Funduszem Zdrowia (NFZ)
Czy pracujecie w weekendy?
Tak, pracujemy w niektóre weekendy jeżeli wymaga tego proces leczenia ale o tym decyduje
każdorazowo lekarz prowadzący. Dodatkowo, w część sobót pracuje nasz gabinet higieny
stomatologicznej, jednak jak każda wizyta w Centrum Medycznym Rycerska 4 wymaga ona
wcześniejszej rezerwacji. W weekendy nie pracuje nasza rejestracja oraz nie przyjmujemy
pacjentów wcześniej nie umówionych również pacjentów bólowych. Nie prowadzimy
pogotowia dentystycznego.Chcę umówić wizytę - jak mogę to zrobić?
Najprościej wizytę umówić za pośrednictwem naszej rejestracji internetowej, która jest
dostępna przez 24 godziny na stronach internetowych : …. Można również skorzystać z
Whatsapp oraz telefonu, jednak w tym przypadku obowiązują już godziny pracy naszej recepcji
tj. 9 – 17.Boli mnie ząb a w rejestracji on-line najbliższy wolny termin jest za dwa tygodnie - co mam zrobić?
Skontaktuj się z telefonicznie z naszą recepcją w godzinach pracy, postaramy się znaleźć wolny
termin szybciej, wpiszemy na listę rezerwową. Zwracamy jednak uwagę, że pierwszeństwo
mają Pacjenci C.M. Rycerska 4 w szczególności Ci, którzy mają już wcześniej umówioną wizytę a
także Ci, którzy znajdują się w procesie leczenia. Nie mamy obowiązku przyjmowania każdego
przypadku bólowego tak jak jest to w placówkach współpracujących z NFZ.Chcę umówić się na wizytę, jednak nie potrafię znaleźć odpowiadającego mi terminu. Co należy zrobić w takim przypadku?
Nasi lekarze to rozchwytywani fachowcy co wiąże się z tym, że czas oczekiwania na wizytę czasami może wydawać się długi, zwłaszcza w porównaniu z miejscami, w których takich
fachowców nie ma. Aby znaleźć odpowiadający termin, trzeba to zrobić z odpowiednim wyprzedzeniem. Można również skontaktować się z naszą rejestracją z pytaniem w jakich
terminach są najbliższe możliwe wizyty i spróbować do tego dostosować swój grafik. Można również zarezerwować wizytę z wyprzedzeniem oraz poprosić o wpis na listę rezerwową –
wtedy rejestracja powiadomi o możliwości wcześniejszej wizyty w razie zwolnienia się terminu.Nie potrafię dodzwonić się do Waszej placówki. Co mam zrobić?
Jeśli nie potrafisz się do nas dodzwonić to oznacza, że mamy naprawdę dużo pracy. Dzięki naszemu systemowi teleinformatycznemu wiemy, że do nas dzwoniłeś i na pewno w najbliższym czasie oddzwonimy. Jeśli dzwonisz po godzinach naszej pracy możesz również nagrać się na naszej automatycznej sekretarce, możesz napisać do nas za pośrednictwem WhatsApp lub formularza na stronie internetowej.
Nie mogę przyjść na umówiona wizytę - co mam zrobić?
Jak najszybciej nas o tym poinformuj, im szybciej tym lepiej bo wtedy możemy zaprosić Pacjentów oczekujących na liście rezerwowej. W razie sporadycznych przypadków
odwoływania wizyt i odpowiedniego powiadomienia nas o tym fakcie nie spotkają Cię z tego powodu żadne konsekwencje. Natomiast jeśli przypadki takie będą częste nasz regulamin
przewiduje możliwość wprowadzenia zaliczek przy rezerwacji kolejnych wizyt.Jak można zapłacić za usługi?
Przyjmujemy płatności gotówką, kartami płatniczymi, blikiem oraz voucherami Centrum Medycznego Rycerska 4. Pomagamy w uzyskaniu finansowania zabiegów w systemach
MediRaty i MediPay. Dla stałych Pacjentów, po uzgodnieniu z lekarzem przewidujemy również możliwość płatności przelewem.Czy mogę otrzymać wstępną wycenę leczenia?
Oczywiście, wystarczy zgłosić to podczas wizyty.
Jakie są koszty zabiegów?
Szczegółowy cennik znajdą Państwo tutaj : cennik , jednak miarodajną kwotę może podać lekarz dopiero po badaniu stomatologicznym i ewentualnym rozszerzeniu go o
diagnostykę obrazową.
Z czego bierze się dentofobia?
Przyczyn może być wiele: od doświadczeń z dzieciństwa, przez negatywny wizerunek dentysty oraz brak rzetelnych informacji o przebiegu leczenia, aż po konkretne typy osobowości, podatne
na odczuwanie irracjonalnego, panicznego lęku.Jak pokonać strach przed dentystą?
Dentofobia jest możliwa to przezwyciężenia m.in. przez znalezienie dentysty, którego obdarzymy zaufaniem (np. z polecenia), informowanie o swoim lęku lekarza i każdorazowe
poproszenie o znieczulenie, pójście na wizytę z bliską osobą.Po co walczyć z dentofobią?
Zaniechanie kontroli uzębienia przez specjalistę może doprowadzić do poważnych problemów, które wydłużą leczenie i wzbudzą jeszcze większy lęk. Ponadto warto uświadomić sobie wartość pięknego uśmiechu i wagi zdrowia fizycznego dla kondycji psychicznej i codziennego
funkcjonowania.
Czy przed wizytą mogę jeść i pić?
Nie jest wskazane jedzenie bezpośrednio przed wizytą, ale nie można również być głodnym. Należy pamiętać, że po jedzeniu zęby powinny zostać umyte. Dla naszych Pacjentów jest możliwość odświeżenia się i umycia zębów w naszej placówce.
Jaka jest różnica pomiędzy Smile Clinic a Centrum Medycznym Rycerska 4?
Smile Clinic to obecna od 2010 roku nasza marka, która jest nazwą Poradni Stomatologicznej działającej w ramach naszego Centrum Medycznego. Poza tą poradnią w ramach naszego
podmiotu leczniczego funkcjonują jeszcze poradnia rehabilitacji, poradnia medycyny estetycznej oraz pracownia RTG.Jaki jest związek pomiędzy Centrum Medycznym Rycerska 4 a NZOZ Dworcowa 1?
Centrum Medyczne Rycerska 4 jest kontynuacją i rozwinięciem działalności prowadzonej od 2010 w placówce przy ul. Dworcowej 1. W grudniu 2023 roku zapadła decyzja o zakupie
własnego lokalu oraz rozszerzeniu profilu działalności, na które w dotychczasowym miejscu nie było odpowiedniej przestrzeni. Tak więc od kwietnia 2024 roku działalność z ul. Dworcowej 1
została przeniesiona na ul. Rycerską 4.